loading...
وب سایت شخصی امید مرادپور دشتکی
امید مرادپور دشتکی بازدید : 1415 چهارشنبه 30 خرداد 1397 نظرات (2)

با سلام
این داستان رو زمانی که در سایت پایونیر عضو بودم شروع به نگارش کردم البته به کمک یکی از بچه های پایونیر ولی زمانی که میخواستیم شروع به نوشتن کنیم به خاطر مشکلات شخصی ایشون نتونستیم کار رو ادامه بدیم و ایشون از ادامه انصراف دادن چند وقتی این داستان در حال خاک خوردن بود ، روزی در حالی که داشتم دفتر چه ایده هام رو ورق میزدم به این داستان رسیدم و دیدم واقعا با اون همه وقتی که دو نفری روش گذاشتیم حیفه رها بشه و شروع کردم به نوشتن و خوشبختانه تونستم به سرعت به خاطر کارهای قبلی ایده پردازی داستان رو تموم کنم ولی دوباره داستان به زیر خروار ها خاک رفت و صدایی از خودش در نیاورد تا همین چند روز پیش که دیدمش و تصمیم گرفتم حد اقل به خاطر زحمت های اون دوست عزیز هم که شده بزارمش اینجا ،اما قلم من به خوبی نویسنده های بوک پیجی نیست و تنها امیدوارم بتونم زحمت های اون دوست عزیز رو بی نتیجه نزارم !
انشاا... که خوشتون بیاد

چند خطی در مورد این داستان:
تا به حال در سایه ها حرکت کرده ای؟؟ در تاریکی شب چطور؟ ایا تا به حال تصور کردی که کسی یا کسانی در حال تماشای تو هستند ؟ اگر این احساس به شما دست داده بدون شک مانند من بدون وقفه بر می گردید و درون تاریکی را نگاه می کنید ،اما اغلب موارد چیزی آنجا نیست و شما این احساس را به حساب یک خیال ساده می گذارید، اما آیا حق با شماست یا کسانی در دنیایی نا دیدنی به نظاره شما و حرکات شما نشسته اند؟
تمام عمر یک احساس داشتم ،چه زمانی که کودکی بودم و چه زمانی که یک نوجوان شدم و چه حالا، چه در خواب چه در بیداری چه در تاریکی چه در روشنایی، احساسم به من می گفت چشم هایی تمام مدت مرا نظاره می کنند ،حتی همین حالا که این مطلب را مینویسم شاید باور تان نشود اما احساس میکنم کسی در پشت سرم ایستاده و به جملاتی که من می نویسم چشم دوخته است، ترس بر من چیره شده میدانم اگر باز گردم چیزی را نخواهم دید اما آیا ندیدن دلیلی بر نبودن است؟ ایا ما انسانها تنها موجوداتی هستیم که در این جهان زندگی میکنیم؟


**پایان کتاب اول**


داستان دورگه
نویسنده : امید مرادپور
در حال باز نویسی از روی داستان اصلی
توضیحات فصل ها به صورت فشرده در یک فایل rar قرار گرفته اند و ابتداباید از حالت فشردگی خارج شوند




 این رمان نوشته امید مرادپور است که در ژانر فانتزی نوشته شده است.از نمونه های این ژانر میتوان به ارباب حلقه ها مجموعه هری پاتر و بازی تاج و تخت اشاره نمود.


با ارسال نظرات خود در هر چه بهتر شدن این داستان ما را یاری نمایید.


این کتاب اولین کتاب از سه جلد دورگه است. کتاب دوم بیشتر از 70% پیشرفت داشته و تا چند وقت دیگر بر روی وبلاگ قرار خواهد گرفت.



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Black j در تاریخ 1397/08/23 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

سلام
سایت تعطیل شد
لینگ گروه رو بفرست لطفا
پاسخ : سایت مشکل داره اما بست نمیشه فعلا به صورت موقت اینجا قرارش میدیم
تا درست شدن سایت

این نظر توسط Tereyon در تاریخ 1397/06/02 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

کتابت عالیه. کی وقت انتخاب‌های هنری میرسه؟
پاسخ : سلام
مرسی نظر لطفت هست انشاا... به زودی هنری هم حرکت های خودش رو میزنه اما همه چیز به وقتش باید صورت بگیره

مرسی از اینکه نظر دادی
موفق باشی یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
معرفی



این وب سایت مطعلق به امید مرادپور دشتکی دانشجوی کارشناسی فناوری اطلاعات می باشد

استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع مانعی ندارد